Jobb

Jag jobbade 28 dagar av 30 i april, helt sjukt och jag fattar inte hur jag klarade av det. Men det blir bra lön nu i maj. Men wtf nu sitter jag här och har 3 dagar ledigt, Idag är första dagen, jag har varit ledig en halv dag och jag är redan rastlös! Det suger ju toltalt.

Och som grädde på moset har alex övergett mig och åkt hem till skåneland=( Det lilla sprutludret ^^ ( det är lungt hon vet vad jag menar)

Så vad ska jag göra nu när jag är ledig? titta på film? läsa en bok? eller bara sitta framför datan och låta timmarna rulla förbi och efter 3 dagar inte lyckats göra något vettigt?

Nej men jag måste hitta något att göra, fan jag hade ju räknat med att Alex skulle vara kvar så jag kunna sno hennes tid lite näjag avr ledig, men icke.

Efter dessa tre dagar kommer jag jobba 12 dagar i rad sen vara ledig 2.

sen runt den 12 juni kommer jag att åka till frankrike för att jobba i 3 veckor.

snacka om jobb!

Kiss and goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0