We could wander in the garden of eden baby

Sitter just nu hemma i min säng efter att ha läst en hel del om tarot, har nu bestämt mig för att just tarot kommer vara min huvudinriktning i mitt peojektarbete. Vilket känns väldigt skönt, nu vet jag iaf vad jag sak göra osv.
ska försöka få så mycket som möjligt gjort denna vecka då jag har lov.

Har spenderat hela helgen med min finaste, Samuel. Vi har bara tagit det lugnt i helgen och spelat en massa spel, på Wii och hamsterpaj, nördvarning!
    I lördags var vi ensamma i huset då mina föräldrar var och tittade Joe Labero.(jag vill också se!)
Men vi hade det mysigt här hemma vi badade, åt wook samt massa annat gott, plus att vi tittade på otecknade Djungelboken.

Eftersom jag har lov så kommer jag få sova med Samuel nästan hela veckan =) iaf fram till på torsdag då jag åker upp till TImrå för att fira min morbror som fyller 40 på lördag. Det ska bli kula att träffa dem igen, har nog inte träffat dem sen i mitten av november.

Imorgon ska jag leka med alex, vi ska pyssla lite och hon ska tydligen göra en stålmannendress, vet dock inte vad hpn sak ha den till, men det kommer bli kul. Vi ses inte så ofta längre, då skolan tar den mesta tiden, och faktumet att vi inte jobbar tillsammans längre. Men imorgon ska vi fan ha as kul. Jag saknar dig min kära vän <3

All my loving to Alexandra och Samuel som förgyller mina dagar <3
Ni är sämst på bästa möjliga sätt, Jag tycker så mycket om er !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naaaaw :D Tår i ögat love. <3

2009-02-24 @ 23:32:12
URL: http://eliotis.blogg.se/
Postat av: Lite sämre än Zakk Wylde

Du är underbar hjärtat! <3

2009-02-25 @ 22:26:08
URL: http://azgaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0